Partel Digihelp

Partel-Butik.4 LITEN

Partel Digihelpistä monipuolista ja osaavaa apua!

Palvelun tarkoituksena on antaa asiakkaillemme tukea tietoteknisissä ongelmissa ja ratkaisuissa sekä eri päätelaitteiden ongelmissa. Kotiälyn piiriin kuuluu yhä useampi laite ja tulevaisuudessa kaikki toimii digitaalisessa yhteydessä.

Partel Digihelp auttaa puhelimitse, myymälässä sekä paikan päällä kotonasi.

Digihelp auttaa:

Laitteiden (televisio, digiboksi, tietokone, tabletti, modeemi, puhelin) asetusten määrittämisessä ja asennuksissa

Nettiyhteys ongelmien kanssa

Partelin palveluiden käyttöönotossa

Tietoteknisten vikojen selvittämisessä ja tutkimisessa

Digihelp puhelimitse

Kartoitamme asiakkaidemme Partelin palveluihin liittyvät perusongelmat puhelimitse veloituksetta. Mikäli avun tarve edellyttää laajempaa tarkastelua ja aikaa puheluun kuluu yli 15 min. veloitetaan siitä 39 €/h takautuvasti.

Digihelp myymälässä

Partelin palveluihin liittyvien perusongelmien selvittäminen myymälässämme tapahtuu veloituksetta. Laajemmista konsultaatioista yms. veloitetaan 39 €/h.

Digihelp kotona

Kotikäynnin piiriin kuuluu eri laitteiden (televisio, digiboksi, tietokone, tabletti, modeemi, puhelin) ja verkon asennukset sekä asetukset. Autamme myös mm. kuituliittymän ja muiden palveluidemme käyttöönotossa.

Kotikäynnistä veloitetaan 39 €/h, alkaen siitä, kun kotikäynnille lähdetään, pidemmistä matkoista veloitetaan lisäksi matkakulut.

Kaapelivedot yms. eivät kuulu Digihelp palveluun, ne laskutetaan ja sovitaan erikseen.

Mikäli laitteet ja/tai palvelu ei ole meiltä hankittu ja autamme näiden ongelmatilanteissa tai vian määrityksissä, laskutetaan siitä 39 €/h tapahtui tämä sitten puhelimitse, myymälässä tai kotona. Myös laitteen tai palvelun ominaisuuksien selvittämiseen kuluva aika on laskutettavaa.