Usein kysyttyä

  • Koskeeko muutos minua, vaikka minulla ei ole TV-korttia eikä maksukanavia?
    Kyllä, signaalimuutos koskee kaikkia kaapeli-TV-asiakkaitamme, myös ainoastaan peruskanavia katselevia.
  • Pitääkö TV-kortti vaihtaa?
    Ei, TV-kortti toimii kuten ennenkin. Myös järjestelmäämme tallennetut linkitystiedot pysyvät ennallaan.
  • Pitääkö kanavat hakea uusiksi?
    Kyllä pitää. Mikäli vastaanottimesi ei viritä kanavia automaattisesti, tulee sinun tehdä kanavahaku laitteen käyttöoppaan mukaisesti ja tarvittaessa palauttaa tehdasasetukset.
  • Voinko saada viritysapua?
    Voit tilata asentajan kotiisi hintaan 25 € jos tarvitset apua kanavamuutoksen kanssa.
  • Mitä tapahtuu C More- ja Viasat -kanavapakettitilaukselleni?
    Kaikki C Moren ja Viasatin kanavapaketit jatkuvat normaalisti samalla hinnalla ja samalla sisällöllä kuin ennenkin. Viasatin kanavat jatkavat samoilla kanavapaikoilla kuin ennen, mutta muutama C More -kanava saa uuden kanavapaikan. Uusina kanavina katsottavissa ovat myös C More Hits HD (401) ja Series HD (402).
  • Milloin voin tilata uusia kanavapaketteja?
    Uusia kanavapaketteja voi tilata asiakaspalvelustamme 8.10. alkaen. Huomioi, että uudet kanavat tulevat näkyviin vasta signaalimuutoksen jälkeen eli 26.11.
  • Maksanko kanavapaketistani, vaikka kanavat eivät näkyisi 26.11.?
    Maksukanavien pitäisi tulla näkyviin muutospäivän aikana, kunhan vastaanottimesi on päällä riittävän pitkään (useita tunteja). Nykyisen kanavapakettisi laskutus loppuu 26.11. ja uuden alkaa 1.12., joten muutamaan päivään et maksa lainkaan maksukanavistasi (Huom! Ei koske C More ja Viasat kanavapakettien tilaajia).
  • Mitä kanavia voin valita uuteen MIX-pakettiini?
    Uusien MIX-pakettien kanavavalikoiman löydät kanavaesitteestämme ja voit samalla ilmoittaa meille haluamasi kanavat. Voit myös tutustua valikoimaan hinnastostamme.
  • Voinko valita uudet kanavat MIX-pakettiini etukäteen? 
    Valitse kanavat ennakkoon täyttämällä sivustoltamme löytyvän lomakkeen. Sivuston www.omahallinta.fi kautta voit valita uudet kanavat vasta 1.12. alkaen.
  • En osaa sanoa, pidänkö uudesta kanavapaketista. Voinko muuttaa tilaustani helposti?
    Kanavapakettien minimitilausaika on vain kuukausi, joten voit tutustua uuteen tarjontaamme sitoutumatta pitkiin tilausjaksoihin.
  • Miten nauhoitettujen tallenteiden käy?
    Yleensä nauhoitetetut ohjelmat eivät häviä tallentavista digibokseista kun tehdasasetukset palautetaan, mutta tämä kannattaa tarkistaa laitteen käyttöohjeista ennen tehdasasetusten palauttamista. Peruskanavien nauhoitteet säilyvät useimmiten toimenpiteen jälkeen mutta maksukanavien nauhoitukset eivät valitettavasti tallennu, vaan häviävät tehdasasetusten palauttumisen yhteydessä.

Jos sinulla on kysyttävää asiasta, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Löydät yhteystiedot täältä.