Kabel-tv-signalen har nu ändrats!

Vår kabel-tv-tjänst förnyas idag 26.11. och signalen har nu ändrats! 📺

📺 Gör en kanalsökning (och återställ fabriksinställningarna vid behov) för att få fram baskanalerna.
📺 Låt därefter din tv/digibox stå påslagen i flera timmar eller ända tills bilden kommer fram på betalkanalpaket som du beställt.

Kundtjänsten betjänar idag kl. 8-19 och imorgon kl. 8-18.
📍 Malmgatan 6
📞 Per telefon 02 4545400

💎 Idag är en riktigt fin dag att boka in en kaffedejt med mormor, farfar eller den där trevliga grannen, som du misstänker kan behöva lite hjälp med kanalsökningen. ☕️👍

💎 Observera att de flesta kanalerna i fortsättningen kräver HD-utrustning.

💎 Mer information: https://partel.fi/sv/tv-noje/tv-andring/