KULUTTAJAT | YRITYKSET | TALOYHTIÖT

Partel Internet

  • Nopea ja luotettava internetyhteys
  • Kuitu kotiin
  • Mobiili missä kuljet

KuituKotiin-palvelut kuluttajille. Voimassa 1.1.2020 alkaen.

Liittymä

Taajama1790 €
Haja-asutusalueet2990 €
Kuitutukihankkeen alueetalk. 1990 €
Kysy osamaksuvaihtoehdoista.

Nopeus

100/20 M39,90 €/kk
200/50 M49,90 €/kk
500/100 M59,90 €/kk



Lisäpalvelut

Sähköpostin virusturva3,96 €/kk (*4.98 €)
Roskapostisuodatin1,93 €/kk (*4.98 €)
Sähköpostilaatikko3,96 €/kk
F-Secure-tietosuojapakettialk. 2,90 €/kk
Nopeuden nosto0 €
*Avaus- tai kertamaksu

Muut kulut

400 €Tonttikaivu taajama-alueella
150 € (alv.)Kaivuun aloitusmaksu haja-asutusalueilla
14,90 € /mMetrikohtainen kaivukustannus haja-asutusalueilla
57,30 €/hSisäverkkotyöt
150 €Palvelun avausmaksu
Jos KuituKotiin-liittymä on asennettu, mutta ei otettu käyttöön.
4,50 €/kkLiitymän ylläpitomaksu
Liittymän ylläpitomaksua peritään kuituliittymästä, johon ei toimiteta palveluja, mutta liittymä halutaan kuitenkin ylläpitää myöhempää käyttöä varten.
50 €Suljetun palvelun avaaminen (Maksamaton lasku)

Takuu

Takuut, joita sovelletaan ainoastaan Kuitu-ktv-moduuleihin ja kuitupäätteeisiin, kuluttajien keskuudessa:

KuituKotiin – asennus, joka on tehty kahden kuluneen vuoden aikana

Jos KuituKotiin-yhteyden kuitu-ktv-moduuli tai kuitupäätelaite on vioittunut ja enintään kaksi vuotta vanha tai sitä uudempi, Partel korvaa tämän moduulin / päätelaitteen ja sen asennuksen 100 % – kuluttajalta ei laskuteta mitään.

KuituKotiin – asennus, joka on tehty 2-4 vuotta sitten

Kun KuituKotiin-yhteyden kuitu-ktv-moduuli tai kuitupäätelaite on vioittunut ja asennus on tehty 2-4 vuotta sitten, kuluttaja vastaa 50 % kustannuksista (50 % asennusmaksuista ja 50 % laitteiden kustannuksista).

KuituKotiin – asennus, joka on tehty yli 4 vuotta sitten

Jos KuituKotiin-yhteyden kuitu-ktv-moduuli tai kuitupäätelaite on vioittunut ja asennus on tehty yli 4 vuotta sitten, kuluttaja vastaa sekä laitekustannuksista että asennusmaksuista.

Tämä koskee kuluttajia, kun vika ei ole johtunut asiakkaasta tai ulkoisista tekijöistä kuten esimerkiksi salaman iskusta tai sähkökatkoksesta.