KULUTTAJAT | YRITYKSET | TALOYHTIÖT

Partel TV

  • Häiriötön kuvanlaatu HD-tarkkuudella
  • Suomen suurin kanavatarjonta
  • Paras tv-palvelu jokaiselle kuituasiakkaalle!

Kuva näkyy mutta en kuule ääntä?

Tarkista että antennikaapeli on kunnossa ja oikein kytkettynä televisiostasi virtapistokkeeseen. Antennikaapelia kannattaa uusia säännöllisin väliajoin.

Kuva on mosaiikkia ja epäselvä?

Vika on luultavimmin sisäverkossasi, tarkista ettei antennikaapeli ole vaurioitunut. Mahdollisesti ktv-muuntaja pitää uusia.

Testitys puuttuu osa kanavista?

Valitse television kaukosäätimestä asetukset ja valitse tekstitys kyseiselle kanavalle. Ktv-toimittajan signaalimuutoksista johtuen tekstitys saattaa joskus hävitä.

En löydä tilaamiani uusia kanavia, mitä teen?

Suorita kanavahaku televisiosi tai digiboksisi ohjeiden mukaisesti. Voit seurata kanavahaun eri vaiheita suoraan tv-näyttösi kautta. Ota yhteyttä mikäli tarvitset apua kanavahaun kanssa!

Häviävätkö tallennukset digiboksistani tehdasasetusten palauttamisen myötä?

Yleensä tehdasasetusten palauttaminen tallentaviin digibokseihin ei aiheuta tallennusten häviämistä. Kannattaa kuitenkin tarkistaa asia laitteen käyttöohjeesta ennen palautustoimenpidettä. Mikäli digiboksisi säilyttää tallenteet myös tehdasasetusten palauttamisten myötä peruskanavien tallenteet säästyvät mutta maksukanavien tallenteet häviävät.

Voit myös tilata maksullisen kotikäynnin jos tarvitset asentajan apua soittamalla meille 02 454 5400. Kotikäynnistä laskutetaan erikseen tuntityönä.

Yleisimpien tv-valmistajien tukisivustolinkit:

Digitan yleiset ohjeet kanavahaulle löydät tästä.