KULUTTAJAT | YRITYKSET | TALOYHTIÖT

Asiakaspalvelu

Partel Digihelpistä monipuolista ja osaavaa apua!

Palvelun tarkoituksena on antaa asiakkaillemme tukea tietoteknisissä ongelmissa ja ratkaisuissa sekä eri päätelaitteiden ongelmissa. Kotiälyn piiriin kuuluu yhä useampi laite ja tulevaisuudessa kaikki toimii digitaalisessa yhteydessä.

Partel Digihelp auttaa puhelimitse, myymälässä sekä paikan päällä kotonasi.

Digihelp auttaa:

  • Laitteiden (televisio, digiboksi, tietokone, tabletti, modeemi, puhelin) asetusten määrittämisessä ja asennuksissa
  • Nettiyhteysongelmien kanssa
  • Partelin palveluiden käyttöönotossa
  • Tietoteknisten vikojen selvittämisessä ja tutkimisessa
Puhelimitse

Kartoitamme puhelimitse asiakkaan perusongelmat maksutta jos kyseessä on Partelin palvelu. Mikäli ongelmanratkaisu vaatii lisäselvityksiä ja kestää yli 15 minuuttia laskutamme siitä tuntityönä 60 €/h jälkikäteen.

Myymälässä

Partelin palveluihin liittyvien perusongelmien selvittäminen myymälässämme laskutetaan alk. 10 €/10 min. Laajemmista konsultaatioista yms. veloitetaan 30 €/puoli tuntia ja 60 €/tunti.

Kotona

Kotikäynnin piiriin kuuluu eri laitteiden (televisio, digiboksi, tietokone, tabletti, modeemi, puhelin) ja verkon asennukset sekä asetukset. Autamme myös mm. kuituliittymän ja muiden palveluidemme käyttöönotossa.

Kotikäynnistä veloitetaan 75 €/h, alkaen siitä, kun kotikäynnille lähdetään, alle 10 km matkasta ei tule matkakuluja, pidemmistä matkoista veloitetaan lisäksi matkakulut.

Kaapelivedot yms. eivät kuulu Digihelp palveluun, ne laskutetaan ja sovitaan erikseen asentajan kanssa (57,30 €/h).

Mikäli laitteet ja/tai palvelu ei ole meiltä hankittu ja autamme näiden ongelmatilanteissa tai vian määrityksissä, laskutetaan siitä yllämainittujen hintojen mukaisesti tapahtui tämä sitten puhelimitse, myymälässä tai kotona. Myös laitteen tai palvelun ominaisuuksien selvittämiseen kuluva aika on laskutettavaa.