Partel tarjoaa paikallista ja luotettavaa palvelua. Palvelun laatua valvotaan jatkuvasti, ja neljä kertaa vuodessa julkistetaan Palvelun laatu -raportti.
Asiakaspalvelussa ja vaihteessa puheluihin vastataan nopeasti — ja palvelua saa kahdella kielellä. Partelin palveluissa on vain vähän vikatilanteita ja ne pyritään korjaamaan nopeasti. Mittausjakso 1.7.2020 – 30.9.2020 (Q2/20)
Perustuu Viestintäviraston määräykseen (50 B/2003M) viestintäverkon verkonhallinnasta
1. Paraisten Puhelimen asiakas- ja neuvontapalvelujen vastausaika eriteltynä palvelunumeroittain ja toiminnoittain
Palvelunumero | 4545400 (vaihde) | |
Keskimääräinen vastausaika [s] | 11.25 s. | |
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa | 97.96 % | |
Palvelun maksullisuus | palvelu on maksuton | |
Jonotuksen maksullisuus | jonotus on maksuton |
2. Paraisten Puhelimen vikailmoituspalvelu
Palvelunumero | 10019 | |
Keskimääräinen vastausaika [s] | 12.91 s | |
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa | 97.4 % | |
Palvelun maksullisuus | palvelu on maksuton | |
Jonotuksen maksullisuus | jonotus on maksuton |