KULUTTAJAT | YRITYKSET | TALOYHTIÖT

Asiakaspalvelu

Partel tarjoaa paikallista ja luotettavaa palvelua. Palvelun laatua valvotaan jatkuvasti, ja neljä kertaa vuodessa julkistetaan Palvelun laatu -raportti.

Asiakaspalvelussa ja vaihteessa puheluihin vastataan nopeasti — ja palvelua saa kahdella kielellä. Partelin palveluissa on vain vähän vikatilanteita ja ne pyritään korjaamaan nopeasti. Mittausjakso 1.7.2020 – 30.9.2020 (Q2/20)

Perustuu Viestintäviraston määräykseen (50 B/2003M) viestintäverkon verkonhallinnasta

1. Paraisten Puhelimen asiakas- ja neuvontapalvelujen vastausaika eriteltynä palvelunumeroittain ja toiminnoittain
Palvelunumero4545400 (vaihde)
Keskimääräinen vastausaika [s]11.25 s.
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa97.96 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton
2. Paraisten Puhelimen vikailmoituspalvelu
Palvelunumero10019
Keskimääräinen vastausaika [s] 12.91 s
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa 97.4 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton