Partel tarjoaa paikallista ja luotettavaa palvelua. Palvelun laatua valvotaan jatkuvasti, ja neljä kertaa vuodessa julkistetaan Palvelun laatu -raportti.
Asiakaspalvelussa ja vaihteessa puheluihin vastataan nopeasti — ja palvelua saa kahdella kielellä. Partelin palveluissa on vain vähän vikatilanteita ja ne pyritään korjaamaan nopeasti.
Perustuu Viestintäviraston määräykseen (50 B/2003M) viestintäverkon verkonhallinnasta
Mittausjakso 1.4.2023 – 30.6.2023 (Q2/23)
1. Paraisten Puhelimen asiakas- ja neuvontapalvelujen vastausaika eriteltynä palvelunumeroittain ja toiminnoittain
Palvelunumero | 4545400 (vaihde) | |
Keskimääräinen vastausaika [s] | 06.80 s. | |
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa | 96.32 % | |
Palvelun maksullisuus | palvelu on maksuton | |
Jonotuksen maksullisuus | jonotus on maksuton |
2. Paraisten Puhelimen vikailmoituspalvelu
Palvelunumero | 10019 | |
Keskimääräinen vastausaika [s] | 06.10 s | |
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa | 98.89 % | |
Palvelun maksullisuus | palvelu on maksuton | |
Jonotuksen maksullisuus | jonotus on maksuton |