fbpx KULUTTAJAT | YRITYKSET | TALOYHTIÖT

Asiakaspalvelu

Partel tarjoaa paikallista ja luotettavaa palvelua. Palvelun laatua valvotaan jatkuvasti, ja neljä kertaa vuodessa julkistetaan Palvelun laatu -raportti.

Asiakaspalvelussa ja vaihteessa puheluihin vastataan nopeasti — ja palvelua saa kahdella kielellä. Partelin palveluissa on vain vähän vikatilanteita ja ne pyritään korjaamaan nopeasti. Mittausjakso 1.4.2021 – 30.6.2021 (Q2/21)

Perustuu Viestintäviraston määräykseen (50 B/2003M) viestintäverkon verkonhallinnasta

1. Paraisten Puhelimen asiakas- ja neuvontapalvelujen vastausaika eriteltynä palvelunumeroittain ja toiminnoittain
Palvelunumero4545400 (vaihde)
Keskimääräinen vastausaika [s]17.22 s.
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa94.66 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton
2. Paraisten Puhelimen vikailmoituspalvelu
Palvelunumero10019
Keskimääräinen vastausaika [s] 15.42 s
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa 93.33 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton