fbpx

KULUTTAJAT | YRITYKSET | TALOYHTIÖT

Asiakaspalvelu

Partel tarjoaa paikallista ja luotettavaa palvelua. Palvelun laatua valvotaan jatkuvasti, ja neljä kertaa vuodessa julkistetaan Palvelun laatu -raportti.

Asiakaspalvelussa ja vaihteessa puheluihin vastataan nopeasti — ja palvelua saa kahdella kielellä. Partelin palveluissa on vain vähän vikatilanteita ja ne pyritään korjaamaan nopeasti. Mittausjakso 1.7.2022 – 30.9.2022 (Q3/22)

Perustuu Viestintäviraston määräykseen (50 B/2003M) viestintäverkon verkonhallinnasta

1. Paraisten Puhelimen asiakas- ja neuvontapalvelujen vastausaika eriteltynä palvelunumeroittain ja toiminnoittain
Palvelunumero4545400 (vaihde)
Keskimääräinen vastausaika [s]17.75 s.
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa91.02 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton
2. Paraisten Puhelimen vikailmoituspalvelu
Palvelunumero10019
Keskimääräinen vastausaika [s]13.54 s
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa94.00 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton