fbpx

KULUTTAJAT | YRITYKSET | TALOYHTIÖT

Asiakaspalvelu

Partel tarjoaa paikallista ja luotettavaa palvelua. Palvelun laatua valvotaan jatkuvasti, ja neljä kertaa vuodessa julkistetaan Palvelun laatu -raportti.

Asiakaspalvelussa ja vaihteessa puheluihin vastataan nopeasti — ja palvelua saa kahdella kielellä. Partelin palveluissa on vain vähän vikatilanteita ja ne pyritään korjaamaan nopeasti. Mittausjakso 3.1.2022 – 31.3.2022 (Q1/22)

Perustuu Viestintäviraston määräykseen (50 B/2003M) viestintäverkon verkonhallinnasta

1. Paraisten Puhelimen asiakas- ja neuvontapalvelujen vastausaika eriteltynä palvelunumeroittain ja toiminnoittain
Palvelunumero4545400 (vaihde)
Keskimääräinen vastausaika [s]15.53 s.
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa96.33 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton
2. Paraisten Puhelimen vikailmoituspalvelu
Palvelunumero10019
Keskimääräinen vastausaika [s]14.19 s
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa98.28 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton