fbpx
KULUTTAJAT | YRITYKSET | TALOYHTIÖT

Asiakaspalvelu

Partel tarjoaa paikallista ja luotettavaa palvelua. Palvelun laatua valvotaan jatkuvasti, ja neljä kertaa vuodessa julkistetaan Palvelun laatu -raportti.

Asiakaspalvelussa ja vaihteessa puheluihin vastataan nopeasti — ja palvelua saa kahdella kielellä. Partelin palveluissa on vain vähän vikatilanteita ja ne pyritään korjaamaan nopeasti.

Perustuu Viestintäviraston määräykseen (50 B/2003M) viestintäverkon verkonhallinnasta

Mittausjakso 1.4.2025 – 30.6.2025 (Q2/25)

1. Paraisten Puhelimen asiakas- ja neuvontapalvelujen vastausaika eriteltynä palvelunumeroittain ja toiminnoittain

Palvelunumero4545400 (vaihde)
Keskimääräinen vastausaika [s]09.06 s.
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa96.37 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton

2. Paraisten Puhelimen vikailmoituspalvelu

Palvelunumero10019
Keskimääräinen vastausaika [s]06.72 s
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa100.00 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton