fbpx

KULUTTAJAT | YRITYKSET | TALOYHTIÖT

Asiakaspalvelu

Partel tarjoaa paikallista ja luotettavaa palvelua. Palvelun laatua valvotaan jatkuvasti, ja neljä kertaa vuodessa julkistetaan Palvelun laatu -raportti.

Asiakaspalvelussa ja vaihteessa puheluihin vastataan nopeasti — ja palvelua saa kahdella kielellä. Partelin palveluissa on vain vähän vikatilanteita ja ne pyritään korjaamaan nopeasti.

Perustuu Viestintäviraston määräykseen (50 B/2003M) viestintäverkon verkonhallinnasta

Mittausjakso 1.7.2024 – 30.9.2024 (Q3/24)

1. Paraisten Puhelimen asiakas- ja neuvontapalvelujen vastausaika eriteltynä palvelunumeroittain ja toiminnoittain

Palvelunumero4545400 (vaihde)
Keskimääräinen vastausaika [s]09.53 s.
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa95.60 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton

2. Paraisten Puhelimen vikailmoituspalvelu

Palvelunumero10019
Keskimääräinen vastausaika [s]07.68 s
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa88.17 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton