Palvelun laatu

Partel tarjoaa paikallista ja luotettavaa palvelua. Palvelun laatua valvotaan jatkuvasti, ja neljä kertaa vuodessa julkistetaan Palvelun laatu -raportti.

Asiakaspalvelussa ja vaihteessa puheluihin vastataan nopeasti — ja palvelua saa kahdella kielellä. Partelin palveluissa on vain vähän vikatilanteita ja ne pyritään korjaamaan nopeasti.

Mittausjakso 1.1.2019 – 31.3.2019 (Q1/19)

Perustuu Viestintäviraston määräykseen (50 B/2003M) viestintäverkon verkonhallinnasta

1. Paraisten Puhelimen asiakas- ja neuvontapalvelujen vastausaika eriteltynä palvelunumeroittain ja toiminnoittain
Palvelunumero 4545400 (vaihde)
Keskimääräinen vastausaika [s] 10,63 s
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa 98,25 %
Palvelun maksullisuus palvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuus jonotus on maksuton
2. Paraisten Puhelimen vikailmoituspalvelu
Palvelunumero 10019 (vikailmoitus)
Keskimääräinen vastausaika [s] 10,7 s
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa 98,25 %
Palvelun maksullisuus palvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuus jonotus on maksuton