Partel tarjoaa paikallista ja luotettavaa palvelua. Palvelun laatua valvotaan jatkuvasti, ja neljä kertaa vuodessa julkistetaan Palvelun laatu -raportti.
Asiakaspalvelussa ja vaihteessa puheluihin vastataan nopeasti — ja palvelua saa kahdella kielellä. Partelin palveluissa on vain vähän vikatilanteita ja ne pyritään korjaamaan nopeasti.
Mittausjakso 1.10.2018 – 31.12.2018 (Q4/18)
Perustuu Viestintäviraston määräykseen (50 B/2003M) viestintäverkon verkonhallinnasta
1. Paraisten Puhelimen asiakas- ja neuvontapalvelujen vastausaika eriteltynä palvelunumeroittain ja toiminnoittain
Palvelunumero | 4545400 (vaihde) | |
Keskimääräinen vastausaika [s] | 10,09 s | |
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa | 98,61 % | |
Palvelun maksullisuus | palvelu on maksuton | |
Jonotuksen maksullisuus | jonotus on maksuton |
2. Paraisten Puhelimen vikailmoituspalvelu
Palvelunumero | 10019 (vikailmoitus) | |
Keskimääräinen vastausaika [s] | 8,75 s | |
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa | 99,05 % | |
Palvelun maksullisuus | palvelu on maksuton | |
Jonotuksen maksullisuus | jonotus on maksuton |