fbpx

KULUTTAJAT | YRITYKSET | TALOYHTIÖT

Asiakaspalvelu

Partel tarjoaa paikallista ja luotettavaa palvelua. Palvelun laatua valvotaan jatkuvasti, ja neljä kertaa vuodessa julkistetaan Palvelun laatu -raportti.

Asiakaspalvelussa ja vaihteessa puheluihin vastataan nopeasti — ja palvelua saa kahdella kielellä. Partelin palveluissa on vain vähän vikatilanteita ja ne pyritään korjaamaan nopeasti.

Perustuu Viestintäviraston määräykseen (50 B/2003M) viestintäverkon verkonhallinnasta

Mittausjakso 1.1.2024 – 31.3.2024 (Q1/24)

1. Paraisten Puhelimen asiakas- ja neuvontapalvelujen vastausaika eriteltynä palvelunumeroittain ja toiminnoittain

Palvelunumero4545400 (vaihde)
Keskimääräinen vastausaika [s]06.55 s.
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa98.06 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton

2. Paraisten Puhelimen vikailmoituspalvelu

Palvelunumero10019
Keskimääräinen vastausaika [s]05.22 s
Puhelut joihin vastataan 60s [%] kuluessa97.44 %
Palvelun maksullisuuspalvelu on maksuton
Jonotuksen maksullisuusjonotus on maksuton