Vi på Partel önskar att stärka vårt team och behöver därmed en teknisk kundrådgivare.
Om du är intresserad av it-branschen och digitala tjänster och är kundbetjäningsinriktad, är du kanske den vi söker. Förutom att du kan både svenska och finska bör din attityd vara ivrigt experimenterande och kundvänlig. Vi värdesätter också ett självständigt arbetssätt.
Som teknisk kundrådgivare är dina huvuduppgifter att ge råd åt våra kunder, att utreda felanmälningar i samarbete med vår tekniska avdelning samt att besvara felanmälningar. Dessutom deltar du i kundbetjäningsarbetet såväl ansikte mot ansikte, per e-post och telefon samt genom våra andra kanaler, och gör även hembesök vid behov.
Tjänsten är en heltidstjänst. Den dagliga arbetstiden är vardaglig och varierar mellan kl. 8.00–17.00.
Du arbetar på vårt kontor och rör dig flexibelt på hela vårt kundområde Pargas, Nagu och Korpo.
Vi erbjuder en arbetsgemenskap där du känner dig uppskattad, som en i teamet och där du har möjlighet att utvecklas. Arbetsförhållandena är i toppskick och du får delta i att utveckla samhället och din omgivning. Kom med och gör Pargas till Finlands främsta digitala samhälle!
Är du den vi letar efter?
Sök genast, tjänsten tillsätts så snart vi hittar rätt person! Skicka in din ansökan med CV samt ditt löneanspråk till caroline@partel.fi.
Tilläggsinformation om tjänsten får du av Caroline von Zweygbergk och Alex Ekman 02 454 5400
uppdaterat 1.2.2021